søndag den 4. marts 2012

Søndag den 4/3

Hej alle læsere :-) Idag har jeg lavet om på mit værelse ... eller rykket rundt. Det er blevet rigtig godt og jeg er super glad for det. Dessuden har jeg også støvsuget og tørret støv af!! STOLT ... det sker eller kun når mor tvinger mig -.-' Meeeen tænkte det ville være smart for havde haft i tankerne hele dagen af det skulles laves om. Det er tid til forandringer - startet med mit værelse. Har fået sat nyt TV op ... eller det er egentlig mors og fars gamle, men det er bedre end det jeg havde før :)) Det er rigtig hyggeligt faktisk!
Så har jeg også fået lavet en jobansøgning; jeg skal have afleveret imorgen i Tommy's Bageri, Farum Konditori, hm ...  og nok også tøjgården! Idk sikkert også andre steder :D
Når ja - så skal jeg også have lavet en piercing i højre øre, den skal sådan sidde højt. Ved ikke om mor bliver glad for at se det, men ja ... det må hun så bare leve med, det er jo mig der skal have den!! Oveervejer også at farve mit hår i en flot brun farve?! hehe ... det er bare tid til forandringer nu, sidder fast i det samme :s
xoxo - C

Ingen kommentarer:

Send en kommentar