søndag den 26. februar 2012

Søndag den 26/2

Hej alle læsere! Tjek lige min lækre havregrynskugledej :

Ingredienser:
100 g smør
1½ dl flormelis
(blandes sammen)
2 spk kakaopulver
½ dl mælk
3 dl havregryn
2 tsk vanilesukker
Resten blandes sammen bagefter. Nu er dejen lavet nu kan de evt rulles til små kugler om rulles i kokos.
Jeg synes bare det er hyggeligt at spise det sådan som på billedet - det er op til en selv. Den er virkelig lækker opskriften, har brugt den siden barns ben :-)
Have a great sunday everybody
xoxo

3 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog! Er blevet Fast Læser, vil du også kigge forbi min blog og blive Fast Læser? :-)
    Knuuuz<3
    http://mylifeassille.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej caroline, jeg er blevet fast læser af din log, så vil du ikke også blive af min.. Du skrev til en kommentar at du føglede den, kunne du så ikke lige blive fast læser, jeg gør selføglelig også din :D

    SvarSlet
  3. jo selvfolglig vil jeg blive fast læser af jeres! troede ellers jeg var af jeres begge ... men jeg skal nok lige finde ud af systemeet herinde først';-) haha <3

    SvarSlet