torsdag den 16. februar 2012

Hyggetur i kbh

Heeeey fokes!
Idag har jeg været i København med min søde danseveninde Laura. Vi var oppe i rundetårnet, som i kan se på billederne jeg har lagt ind - det koster kun 5 ,- og man får en god oplevelse sammen, så det kan stærkt anbefales. Vi kiggede på tøj, spise frokost sammen, og hyggede os i det danske, kolde vintervejr. Hmm ... hvad ellers finde på i ferien når alle ens venner er ude og stå på ski - så er os der er efterladt herhjemme... Anyway det har været en rigtig god torsdag indtil videre... nu vil jeg se nogle afsnit af serien The Hills som jeg købte. God torsdag til alle.
Laura <3

Mig 
xoxo - C

3 kommentarer:

  1. Hej:D
    Vil du blive fast læser af min blog..
    Jeg er af din !<3

    http://c-ille.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Fedt! tusind tak! jeg er også fat læser af din nu <3

    SvarSlet
  3. Tak for din kommentar på min blog - følger dig nu ;)

    xoxo
    ditteblom.blogspot.com

    SvarSlet